Зараз читаю
Секрет ресторанів, у яких черга навіть в локдаун

Секрет ресторанів, у яких черга навіть в локдаун

Дивна річ: незважаючи на пандемію і падіння активності, одні заклади порожні, а інші (чомусь) все одно заповнюються. В чому причина? Під час кризи чітко проявляється застаріла проблема – якщо концепція ресторану спочатку була не до кінця продумана, сьогодні він втрачає гостей. І поміняти щось буває неможливо.

Люди стали вибирати інакше, вони сьогодні ходять в місця, де не тільки хороша їжа і сервіс, але і щось понад це. Як не допустити фатальних помилок, запускаючи новий заклад?

Що потрібно гостю

Кепські справи сьогодні тільки у рестораторів, у кого був бізнес заради бізнесу. І навпаки: добре себе почувають заклади, де чітко «читається», хто або що за ними стоїть.

Якщо раніше ви могли просто зробити гарний інтер’єр і набрати нормальний персонал, то зараз гість повинен відчувати людську нотку, особливе ставлення. Працює концепція: тонко продумана до найдрібніших деталей.

Наприклад ті, хто взяв стратегію просування своїх закладів через особистий бренд, відчувають себе набагато впевненіше. Люди «йдуть» на людину, на знаменитого шеф-кухаря або власника.

Читати також

З чого почати рестораторові

Підходячи до будівництва нового закладу, треба розуміти, на чому базуватиметься платформа його бренду. Починати рестораторові потрібно з себе. Задатися кількома питаннями:

  1. Що ви як власник, керівник хочете дати місту, відкриваючи заклад? Що ви хочете сказати гостям цим місцем і чому це може бути важливо?
  2. У чому ваша особиста місія? Ви будете робити акцент на їжі? На людях і атмосфері?
  3. Чи буде якась більш глибока філософія у закладу?

В основі успішної концепції завжди стоять базові цінності ресторатора, команди, а не просто розроблена бізнес-модель. Спочатку визначившись з цим, можна звертати увагу на інші фактори.