Зараз читаю
Який одяг купують українці

Який одяг купують українці

На сьогоднішній день ми маємо величезний вибір одягу. Кожного року в Україні з’являються нові українські бренди, разом з цим росте попит на українських виробників. Проте не втрачають популярність: одяг з мас-маркету, предмети одягу з ринку та люксових брендів.

Ми вирішили провести опитування, щоб дізнатися: одяг яких брендів обирають українці; скільки витрачають на шопінг; як часто купують одяг та хто ж частіше купує одяг –  жінки чи, може, чоловіки?

За результатами опитування журналу «Головний», проведеного у грудні 2021 року, 57 % українців обирають одяг з мас-маркету (ZARA, Bershka, H&M і так далі ), 31 % обирають українських виробників одягу, 10% українців купують одяг на ринку, а от одягаються в люксових брендах ( Dior, Prada, Chanel) 2% громадян.

В одяг з мас-маркету одягається молодша вікова категорія – 18 – 28 років, одяг українських брендів обирають люди віком від 21 до 41 року. А от одяг з ринків та базарів купують люди віком від 45 років.

Одяг люксових брендів купують люди віком від 25 до 45 років.

За результатами опитування, в середньому українці на одяг витрачають від 2,5 до 3,5 тисяч гривень на місяць. Проте ті, що купують одяг люксових брендів витрачають на місяць в середньому 70-90 тисяч гривень, в той час коли українці, котрі купують одяг мас-маркету, на ринках або українських брендів в середньому щомісяця витрачають від 500 до 2 тисяч гривень.

У відсотковому відношенні тих, хто купує одяг кожного місяця виявилось 26%, кожного тижня одяг купує 13% українців. Один раз приблизно на 3 місяці одяг купує 44% українців, і  18% українців купують одяг не частіше одного разу на півроку.

Щодо статевої диференціації: частіше одяг купують жінки.

За словами опитуваних: серед тих, хто купує один раз на місяць купує 67% жінок та дівчат,  а чоловіків 33%. В той час як серед тих, хто купує один раз на 3 місяці 59% представників чоловічої статі. Серед тих опитуваних, які купують одяг кожного тижня – лише 2% чоловіків.  Майже порівну розділились відсотки між тими, хто купує одяг не частіше одного разу на півроку: 60%  жінок, та 40% чоловіків.

 

Щодо статевої диференціації: частіше одяг купують жінки.

За словами опитуваних: серед тих, хто купує один раз на місяць купує 67% жінок та дівчат,  а чоловіків 33%. В той час як серед тих, хто купує один раз на 3 місяці 59% представників чоловічої статі. Серед тих опитуваних, які купують одяг кожного тижня – лише 2% чоловіків.  Майже порівну розділились відсотки між тими, хто купує одяг не частіше одного разу на півроку: 60%  жінок, та 40% чоловіків.

Читати також

Інформація про опитуваних: населення України віком від 18 років і старше у всіх областях, крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу. Вибірка репрезентативна за віком та статтю.

Метод опитування: CATI (Computer Assisted Telephone Interviews – телефонні інтерв’ю з комп’ютера).

Вибіркова система: 1846 респондентів.

Помилка репрезентативності дослідження з довірчою ймовірністю 0,95: трохи більше 2,2%.

Терміни проведення: 5-9 грудня 2021 року.