Зараз читаю
Інфлюенсери в тренді просування бізнесу

Інфлюенсери в тренді просування бізнесу

Соціальні мережі – популярний канал для розвитку власного бізнесу. Багато українських і закордонних компаній ведуть свої сторінки в соціальних мережах, а деякі з них залучають для просування свого бізнесу інфлюенсерів.

Інфлюенсер – це людина, яка просуває бренд в своїх соціальних мережах. Наприклад, в Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, Twitter та інших. У таких людей є своя аудиторія, для якої вони вміють створювати контент.

Інфлюенсерів розрізняють за розміром аудиторії, типу контенту і рівнем впливу.

Мегаінфлюнсери

Це люди, у яких більше одного мільйона передплатників в будь-якій соціальній мережі. Багато мегаінфлюенсерів – це ті, хто отримав свою популярність офлайн. Наприклад, зірки кіно і телебачення, спортсмени, музиканти чи учасники реаліті-шоу. Але є і ті, хто отримує таку популярність завдяки створенню власного контенту і самостійного просування через рекламу у інших блогерів.

Приклади мегаінфлюенсерів: співачка і актриса Дженніфер Лопес – 153 млн передплатників в Instagram, телеведуча Маша Єфросиніна – 1,5 млн передплатників в Instagram.

Макроінфлюенсери

До макроінфленсерів відносять тих, у кого від 40 тисяч до 1 мільйона передплатників в будь-якій соціальній мережі. До цього типу зазвичай належать знаменитості, котрі ще не досягли піку популярності, і експерти в якійсь сфері. Останні не можуть охопити широку аудиторію, тому що створюють контент на вузькі теми.

Приклади макроінфлюенсерів: співзасновник monobank Олег Горохівський – 120 тис. передплатників в Instagram, підприємець Дмитро Дубілет – 166 тис. передплатників в Facebook.

Мікроінфлюенсери

Читати також

У мікроінфлюенсера від однієї тисячі до 40 тисяч передплатників. Це може бути актор-початківець, експерт в якійсь сфері або просто людина, яка зібрала аудиторію. У мікроінфлюенсерів часто активна аудиторія, яка їм довіряє.

Приклади мікроінфлюенсерів: засновник Artjoker Роман Катеринчик – 15,3 тис. передплатників в Telegram, засновник Sloboda Studio Павло Обід – близько 7 тис. передплатників в Telegram.

Інфлюенсером може стати і повністю вигаданий персонаж. Такі блоги створюються програмістами і дизайнерами. Англійською таких інфлюенсерів називають GGI influencers – від general graphics interface, що в перекладі означає «загальний графічний інтерфейс».

Приклад: персонаж Lil Miquela – 3 млн передплатників в Instagram. Це віртуальна модель, яку створили в стартапі Brud. Відео та фото схожі на реальні, але насправді дівчини не існує – це штучний інтелект.